کد مطلب: 171871
ليگ قهرمانان آسيا؛
العين امارات - استقلال ايران/ پسران آبي چشم هاي امارات را مي بندند
تاریخ انتشار : 1396/03/08 10:55:15
نمایش : 2171
تيم فوتبال استقلال در دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف تيم العين امارات مي رود.












 
به گزارش هفت چشمه، تيم فوتبال استقلال در حالي در دور برگشت در مرحله يک هشتم نهايي به مصاف تيم العين امارات مي رود که قرار است شاگردان منصوريان در اين ديدار نيز با صعود همه چيز را به پايان برسانند .
 
استقلال تهران
 
منصوريان سرمربي تيم فوتبال استقلال در نظر دارد در ديدار روز دوشنبه 8 خرداد با برد مقابل العين جشن صعود با پرچم ايران بگيرد.
 
با توجه به برد يک بر صفر استقلال مقابل العين در ديدار رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا آبي پوشان شانس زيادي براي صعود به مرحله بعد رقابتها دارند و اگر موفق شوند يک گل به العين در اين بازي بزنند آن وقت است که العين براي صعود به مرحله بعد به سه گل احتياج خواهد داشت؛ که کاري بسيار دشوار است.
 
 
کار نشورد//العين امارات_استقلال ايران
 
 ديدارهاي برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا در حالي روز دوشنبه اين هفته برگزار خواهد شد که استقلال نماينده کشورمان توانسته با برد مقابل العين در ديدار رفت عملکرد خوبي را از خود به جاي بگذارد . شاگردان منصوريان در حضور نزديک به 65 هزار هوادار آبي موفق به شکست يک بر صفر العين امارات شدند.
 
از طرفي استقلال با نتايجي که کسب کرده توانسته در رده پنجم تيم‌هاي داراي کمترين شکست در ليگ قهرمانان آسيا نيز حضور پيدا کند. استقلال از 7 بازي خود در اين رقابت‌ها تنها يک شکست را مقابل الاهلي امارات تجربه کرده است .
 
اميد ابراهيمي هافبک تيم فوتبال استقلال با حضور در تمرينات گروهي مشکلي براي همراهي آبي ها در دور برگشت ندارد و اين بهترين خبر براي منصوريان است .
 
کار نشورد//العين امارات_استقلال ايران
 
همچنين در ديدار برگشت جابر انصاري و وريا غفوري نيز مي توانند استقلالي را همراهي کند .مهدي رحمتي نيز که در ديدار رفت مقابل العين دچار آسيب ديدگي جزي شده بود در بازي رفت سنگربان ابي ها خواهد بود .
 
علي قرباني مهاجم تيم فوتبال استقلال که در ديدار رفت محروم بود در ديدار برگشت منعي براي همراهي تيمش ندارد و تنها در اين ميان فرشيد اسماعيلي به دليل محروميت نمي تواند هم تيمي هايش را مقابل العيني ها همراهي کند .
 
 
العين امارات
 
تيم فوتبال العين امارات نيز با سرمربيگري ماميچ تا به اينجاي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا توانسته اند عملکرد خوبي را از خود به جاي بگذارند .اما باخت آنها مقابل استقلال باعث شده تا شاگردان ماميچ به فکر تلافي و کسب نتيجه در ديدار برگشت باشند .
 
از طرفي بازيکنان تيم العين با خط و نشان هايي که کشيده اند در نظر دارند کار استقلال را در العين تمام کنند و آنها را بازنده به تهران بازگردانند .
 
کار نشورد//العين امارات_استقلال ايران
 ناصر الشمراني بازيکن عربستاني و مهند العنزي از جمله بازيکناني هستند که توانايي و تجربه زياد آنها مي تواند در بازي برگشت مقابل استقلال کمک زيادي به تيمشان بکند.
 
شمراني که به دليل عدم اجازه از سوي کشورش در 2 ديدار حساس العين مقابل ذوب آهن و استقلال به ايران سفر نکرد در بازي برگشت دو تيم در ورزشگاه بن زايد فرصت حضور در ميدان را دارد.
 
تنها غايب العين در اين بازي سعيد جمعه مدافع راست اين تيم است که به دليل دريافت کارت قرمز از مينگفو داور چيني اجازه حضور در ميدان را ندارد. 
 
کار نشورد//العين امارات_استقلال ايران
 
از بازيکنان شاخص اين تيم مي توان به عمر عبدالرحمن، بهترين بازيکن آسيا به همراه دانيلو آسپريلاي کلمبيايي و هافبک ملي پوش اهل کره جنوبي، لي ميونگ جو و همچنين ملي پوش موفق عربستاني اين تيم يعني ناصر الشمراني اشاره کرد.
 
همچنين با تصميم AFC ديدار برگشت دو تيم استقلال و العين در کشور امارات ناظر امنيتي نخواهد داشت.
 
داوران کره اي ديدار استقلال و العين:
 
 کو هيونگ جين داور اول اين ديدار است و پارک سانگجون و پارک اينسون کمک هاي اول و دوم او هستند.
 
زمان برگزاري ديدار استقلال و العين:
 
 تيم فوتبال استقلال تهران دوشنبه(8خرداد) ساعت 23:15 در ديدار برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا ميهمان العين امارات است.
 
کار نشورد//العين امارات_استقلال ايران
منبع: باشگاه خبرنگاران
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg